De 9 pijlers om jouw bedrijf te verbeteren
Wat is het bestaansrecht van jouw bedrijf? Waarom is jouw bedrijf van toegevoegde waarde voor jouw klanten? Tijdens een crisis is het kunnen geven van een goed antwoord op deze vragen het verschil tussen een succesvol bedrijf en een bedrijf dat het moeilijk kan gaan krijgen.
Als jij niet weet wat jouw toegevoegde waarde is voor jouw klant, weet die klant dat dan wel?
Als ondernemer moet je continue bezig zijn met wat jouw bedrijf toevoegt voor haar klanten. Niet alleen nu, maar juist in de toekomst. De meest succesvolle ondernemers laten de toekomst van hun bedrijf niet afhangen van ‘het komt zoals het komt’, maar zijn bezig met de wereld van morgen en hun rol daarin. Met een duidelijk doel voor ogen, zetten zij een strategie neer om hun bedrijf van toegevoegde waarde te laten zijn voor hun klant.
Blogreeks
In de komende weken nemen we je mee door elke stap van de strategische piramide. Beginnend bij het goed onder de loep nemen huidige visie, missie en je kernwaarden. Zijn deze nog wel actueel? En past jouw beeld van jouw bedrijf nog in deze snel veranderende wereld?
Kan je geen 10 weken wachten en wil je meteen aan de slag met jouw bedrijf?
Neem contact met ons op via onderstaand formulier en we komen graag bij jou langs voor een vrijblijvend adviesgesprek.
Meer weten?
Vul het contactformulier in en wij nemen contact met je op.